tisdag 21 april 2009

Namn förslag

Ja nu är det så att jag vill ha namn på alla mina får och dom har namn men vissa har samma namn för att dom har fått sin mammas namn så trillingarna jag har där ute heter alla Lisa och så är de minst 6 st som heter Tilda hehe, så nu vill jag ha in lite namn förslag, måste döpa om ca 8 st, ni som kommer med dom bästa förslagen kan få varsit ägg när mina hönor kommer, hahaha jisses va snål jag är. Nää men finna namn, jag har en som heter Linda en som heter Åsa (jag som döpte henne) =), sen finns de Fårskallen då, Lisa, Tilda, hum ja kommer inte på dom andra, jag har papprena på dom hemma, men kom med förslag, inte så tråkiga som dessa har utan lite roliga ovanliga.

Tack på förhand

Kram kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

vill döpa hönorna med!
Agda, Gerda, Hilda, Hulda...
ne men 50st är svårt.

Fåren då..
Lisa, Åsa, Tilda, FÅrskallen,
sen då? som ska passa in?
Stina & Katharina är ju får haha säger man ju när man ser får hehehe...

Alma, Berit, Katja, Hillevi,

kattis sa...

Nu har Pennan varit rolig, du kan väl döpa ett får till Pernilla louise....hahahahaha, Det finns ju hur många namn som helst, t.ex Eva, Lollo,Josse,Linnea,Maja,Malin,Libban,
Lena,Sara,Sotis, eller kanske inte.
Kärt barn har ju många namn.