lördag 18 april 2009

Bilder!

Ja nu har jag fått tagit kort på våra får, dom är fortfarande lite rädda men jag och Daniel satt där i ett par timmar innan precis vid maten och dom vågade komma fråm och äta ur våra händer så det skall nog bli bättre snart tror jag, vi fick avmaskat dom i morse det är därför dom är lite rosa på huvudet, men det är ju tackor så det klär dom väldigt bra.


Den som står yterst på bilden nedanför är bara Daniels och han har döpt den till fårskalle, haha stackars får men han ville att den skulle få heta så och då får den göra det med.
Vi skall släppa ut dom på tisdag morgon och hoppas att det går bra, dom har varit ute innan men dom är inte vana vid eltrådar, han jag köpte dom utav hade fårnät men dom skall nog lära sig snart.


Nej nu skall jag sova, är fortfarande förkyld och måste försöka sova bort den, hoppas att det går, jag har inte tid att vara sjuk, det jobbiga är bara att Daniel har åkt hem för att sova för han har en bowling mach tidigt i morgon och jag måste sköta om mina får så det kommer nog kännas lite tomt i sängen, jobbigt.
Var på konfimation idag med, lill Daniel komfimerade sig i Veddige kyrka, så söt han va =).

God natt alla, nu skall jag räkna får och drömma sött.

1 kommentar:

elmelts sa...

Så fina! Ska till Veddige på tisdag, ska bli spännande att se om de blir innanför stängslet.