tisdag 7 april 2009

23 frågor

Ja jag får väl svara på dom eftersom pernilla ville de.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? .. (Hade ingen bok i närheten så de fick bli en tidning) Här får du svaren! Hahah
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Daniel
3. Vad såg du senast på TV? Dr House
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? Ja eftersom House inte är slut än så antar jag att den är 21 45, Oj oj vad jag nästan hade rätt 21 44 var den=)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Tven just nu
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Då gick jag från träningen.
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Pernillas blogg
9. Drömde du något inatt? Mins jag inte
10. När skrattade du senast? Jag skratade säkert idag, mins inte, annars gör jag det varje dag när jag tittade på Simpsons.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Lite tavlor och en Iron Maiden klocka.
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Nja inte vad jag kan minas.
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Kunde varit lite roligare frågor
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Pirets 3
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då? Jag skulle bygga mitt hus och sen skulle jag köpa mig en flygbiljet så jag kan åka till Åsa
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: ee ja de va inte den lättaste fråga, ingen aning, säg ni vad ni inte vet om mig så ska jag väl berätta.
17. Tycker du om att dansa? Älskar att dansa, önskar bara Daniel tyckte lika mycke om de.
18. George Bush? Uch
19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Haha tänker jag inte säga, då kanske de e någon som snor dom.
21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Ja mendå vill ja bo i Australien så ja kan träffa Åsa varje dag.
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Hum kanske tjenare de va längesen=)
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? Alla som vill, tänker inte tvinga någon

1 kommentar:

Anonym sa...

hhaha gud säga hej de va längesen. vadå ahr ni redan träffats innan?