torsdag 20 november 2008

Ner till stan..

..bar det i full fart, jisses trodde inte jag skulle överleva denna hemska färd, men som tur var så gjorde jag det och han sa ju att han var tvungen att köra ner til stan för han hade ett ärende, joo ärendet var att tvätta bilen, men det var väl lika bra det för de blåste väldigt mycket ute. Så han tvättade bilen och sen åkte vi till stan och köpte jul gardiner, väldigt finna tycker jag allt sen blev vi lite hungriga och eftersom bankomaten hade slut på hundringar så bjöd Andreas mig på kyckling panini eller rättare sakt han sa att nästa gång får du bjuda, mm de ska gå bra=), hehe.


Sen sprang vi in till bokia och jag beställde Harry Potter and the order of the Phoenix som skule komma in nästa vecka nån gång vilket betyder att ja måste skynda mig att läsa ut boken jag håller på med nu vilken är Harry Potter and the goblet of fire, en väldigt bra bok.
Sen gick vi vidare till hobex och sedan till Hemmakväll där Andreas köpte lite filmer.
Nej nu skall jag nog ut och gå lite, så svårt att ta sig i kragen och göra det, lite jobbigt, måste ner till affären endå så det är bara till och traska ut.
Kram på er!

Inga kommentarer: