måndag 3 november 2008

In Flames!!!



Var på konsert i lördags i Lisebergs hallen och tittade på In Flames, fyyy f*n va bra dom va!!

(mmm mumsigt)hehe

Det bästa bandet i världen, vi stog längst upp o de va som en bastu, undra hur det var för dom som stod längst ner ihop trängda, hade rätt så ont i min nacke igår och lite idag=), men det är sånt man får leva med, går över snart, inte konstigt eftersom jag och alex stog och hoppade o hade oss, helt tokiga, undra vad alla runt omkring tyckte, skiter jag i, hahaha, gör va jag vill=)

Det var ju så att det stog på deras hemsida att dom inte skulle sälja några t-shirtar på konseren för att dom som tar betalt för att dom skall få sälja tröjor skulle ha 30% och då skulle In Flames få ta ca 350-400 kr för en tröja och de ville dom inte göra, så vi tog inte med några pengar till det, så när vi kommer dit så finns de tröjor och dom säljer dom för 100 kr styck, dom hade ångrat sig och bestämde sig för att sälja dom så billigt dom kunde för att dom som tar pengar inte skulle få så mycket, smart men jag kunde ju inte köpa någon. Blev lite besviken då men vad skall man göra åt det. Men igår så fick jag ett sms ifrån Peter som sa att han skulle dit och titta på dom igår, (dom hade 2 konserter för den första blev utsåld så fort) så då tänkte jag att jaaa va bra då kan han köpa en till mig och de gjorde han=) är sååå glad.

Så nu vill jag att Dagen skall gå fort så att Daniel kommer ham och vi kan åka dit och hämta den.

Hej hopp

Inga kommentarer: