tisdag 25 november 2008

Igår..

.. var jag och handlade på Hajen, skulle bara hamburge bröd, gurka, tomat och sallad. Stog vid hamburge bröden och försökte bestämma vilka ja skulle köpa, letade först efter 4-pack och hitade bara frisko så ja scanade in den men sen tänkte jag tänk om Daniel vill ha mer än 2 hamburgare så nää de får bli 8-packmen först var jag ju tvungen att få bort frisko brödet som jag scanade in så jag tryckte på minus och scanade in den men tittade på den och då har jag 2 frisko bröd, hum de va väl minus man skulle trycka på då tänkte jag och gjorde det igen, får till lägga att jag bara tryckte på minus och tittade på den igen men då hade jag 3, va i hela så då provade jag att trycka på minus och den gula och scana in den nää då hade jag 4 st, tillslut så hade jag 6 st och blev sur så jag gick för att betala och säger till henne att det inte gick bra och sa att jag inte fick bort frisko bröden, då säger hon
Hon: ja men du måste trycka på minus och scana in den
Jag: jaa men det var precis vad jag gjorde
Hon: Nej det kan du inte ha gjort
Jag: Det gjorde jag visst, provade ju flera gånger ju på olika sätt
Hon: nej det har du inte gjort, du har tryckt på den gula knappen med
Jag: Nej de gjorde jag inte
Hon: joo de har du visst gjort
Jag: Mmm visst om du säger de så (för du va ju värkligen me där borta tant)
Så ja ryckte kvitot ur näven på henne och gick därifrån sur som f*n.

Jävla kärring va vet hon om vad jag gjorde, tänker aldrig gå fram till henne mer, kunden har alltid rätt och det kan lika gärna ha varit fel på scarnen, det händer att det blir fel på det elektriska.
Hade jag suttit i kassan så hade jag sakt jasså aa men det kasnke är något fel på den, skall kolla upp det, för då blir kunden nöjd när man tror på dom och inte påstår att dom ljuger.
Som att ja skulle stå och ljuga om den sån sak, Jäkla pucko tant.

Hoppas alla andra hade en bättre dag än mig.

Inga kommentarer: