tisdag 11 november 2008

Maskerad!

I lördags var det maskerad i Fagereds bygdegård.
Lördagen började med att gå upp kl kvart över 4 på morgonen för att börja jobba kl 6, det var rätt så mycke folk på jobbet, 65 busar som kom sit fulla med folk och 3 timmars kö för att komma in, vi stog och tittade ut genom fönstret på dom som stog nästan sist i kön och bara skakade på våra huvuden, förstår inte vem som ställer sig i en sådan kö, men men slutade kl 3 och då bar det av hemåt fort för att göra sig iordning innan mamma skulle komma och hämta oss, var färdig halv 6 då hon skulle komma men var inte här fören kl 6, så bar det av till Fagered, det var lite knepigt att ta sig dit.

Vi var där vi 7 tiden har jag för mig. Alla var så fint utklädda, jag var en älg och Daniel var ett spöke, ett grönt ett=), väldigt vakert. Sen fanns det allt möjligt t.ex Cowboy, Pippi Långstrump, transvestit, Cleopatra, Batman, häxor, mimmi, sjörövare, ja allt möjligt.

De var en jätte rolig fest med massa lekar och jag van hela havet stormar, var bäst, hheh, och strax efter 2 tiden så åkte vi hem igen medans det fortfarande var folk som dansade och sjöng på för fulla muggar. Somnade väldigt skönt i bilen hem och var hemma kl 3.



Jag och anders sjunger kareoke, de va roligt=).



Tårtan var väldigt god.

Hoppas alla andra hade lika roligt som mig!

Inga kommentarer: