onsdag 19 november 2008

Då var de dax igen!

Ja jag var hos läkaren igår igen och han sa jag har en inflamation i senan i min tumme, de e därför de gör så jäkla ont när ja rör den, så med andra ord så har inflamationen rört på sig lite eftersom den satt i armen innan, så denna gången så blev jag sjukskriven fram till den sista november och fick ett handledskydd som stöder tummen så ja typ inte kan röra den, skall ha på meg den i 3 veckor och om det inte har blivit bättre då så blir det kortison spruta vilket jag värkligen inte vill ha och om inte det skulle hjälpa så blir det operation, men vi får hoppas det försvinner så det inte behöver gå så långt.

Nu skall jag ner till stan med kusin Andreas, får se om ja får med honom bara, han vill köra och jag vill gå, men vi får väl ta bilden då.

Ha det bra alla!

Inga kommentarer: