fredag 27 mars 2009

Spik i foten

Jaa jag sitter här och tittar på lets danse och har lite ont i min häl, ni undrar varför? Jo såhär var det vid halv 1 tiden nån gång idag så kom pappa och hämtade mig med traktorn i stan för att vi skulle lasta på massa brädor hos Daniels systers nya hus i Varberg som dom håller på och renovera, så dom hade bytt fasaden på huset och snickarna hade lagt alla brädor i en stor hög så vi skulle lasta på det på kärran pappa hade med sig.
Och precis inna vi började så säger pappa till mig att du har nog inte spik skydd i dina skor så se dig för var du går, jaja änkte jag de blir nog bra, de gick 10 min ungefär och vi drog ut brädor och gav till pappa som lastade in dom i kärran och så skulle ja dra ur en ny bräda och sätter ner foten ajajajajaj de gjorde ont, fick en spik rätt in i hälen, mm de gjorde ju väldigt ont, men nu gör de mäst ont när jag går=/, får hoppas att det har gått över till imorgon när jag skall ut och stängsla där fåren skall gå första tiden, men de går nog bra.

Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

klant