onsdag 25 mars 2009

AMS

Varför skall allt vara så jobbigt?? Ja skulle på jobbgaranti för ungdomar igår,, men eftersom jag skulle upp til Borås med ajax igår till veterinären och sedan skulle jag på stängslings kurs, vilket jag berättar för min handläggare och då säger hon att han avanmäler mig, jaa men va i helsike mina saker har varit bestämt i minst 3 veckor och jag hade redan betalt för kursen o veterinären i bara där på tisdagar så om jag hade avbokat hade ja kanske behövt vänta 3 veckor till och det hade itne varit snällt mot min hund för att han skall slippa sin krage nån jäkla gång, så nu skickade jag att argt mail till henne nu, får se vad hon skriver.
Tänker inte gå och anmäla mig där igen.

Nu skall jag åka till Veddige och klyva ved, hoppas de går bättre, får avreagera mig på veden!!

Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

blir mycket ved kluven nu när du är så arg hehe kanske bra?

nemen varför gör Ams så? när du redan sagt till dem?!

idioter hela bunten!