måndag 23 mars 2009

A-kassan kan ta sig nån stans!!

Ja som sakt ringde jag till A-kassan i morse för jag fått ett brev där de står att jag skall betala 190 kr mer för januari än dom redan 117 kr jag betalat, så ja ringde för o kolla varför, joo då var de så eftrsom jag inte får någon resättning utav dom så höjer dom min avgift, mm men hur funkar deras små hjärnor?? Om jag inte får pengar från dom och inte nån annan stanns ifrån heller hur skall jag då kunna betala 190 kr mer i månaden?? nää de hade dom inget svar på, helt skruvat!!
Så jag bad om övergångs papper så ja kan gå me i småA istället, ja blir så trött på dom, dom bara krånglar!

Jaja nog om tråkigheter, jag har varit och kollat på hönor idag, Kinda hönor och valde en höna, så hon skulle lägga 13 ägg under hönan så om 21 dagar kommer de ut små kycklingar som jag får med hönan då=) och en tupp med, så nu är det bara att åka till veddige i veckan och fixa till höns huset, ska bli så roligt!! =)

Bilder på höns rasen kommer snart.

Kram kram

Inga kommentarer: