tisdag 14 oktober 2008

Sorry!


Jaa förlåt att jag inte har skrivit något sen jag startade bloggen, men ja får väl börja skriva i den lite, P säger till mig hella tiden=), hehe.


Jobbade igår till kl 4, skit bra för att när jag kom hem så sa ja till D att nu skall vi åka till stan och köpa min jacka som han lovade att jag skulle få i present, har itne hunnit köpa den innan nu, vet att de e typ 3 veckor sedan, men bättre sent än aldrig=). En sådan fast svart ---->
Idag har ja bara jobbat och tränat lite på jobbet, men ja va nog inte på humör för och träna för ja lyckades inte hänga med så bra så kännde inte för att vara med på andra passet, åkte hem istället och åt.
Så nu har D kommit hem med så vi skall kolla på Dr hause som börjar idag, den e så bra den serien.
Ha det bra alla!!!

Inga kommentarer: