lördag 18 oktober 2008

Dumt beslut

Jaha ja jag lovade ju min arbetsledare i måndags att jag skulle jobba idag Lördag, men de va det dumaste jag någonsin gjort för fy va mycke folk de va, men kom inte fram nån stans, hag han köra ut ungefär 3 vagnar på hala dagen, va til och med tvungen att jobba över en timme, så 3 vagnar på på 9 timmar, de e ungefär vad man hinner göra på en förmiddag annars, vid 2 tiden började köerna bilda sig, halv 4 gick köerna förbi hundavdelningen, de va omöjligt att jobba, så 10 i 4 började jag ta mig upp mot lagret för jag tänkte att ja ville komma därifrån i tid, 3 minuter i 4 var jag uppe på lagret, så att gå den korta sträckan som igentligen tar 1 minut tog 7 minuter.
Kan ju även säga det att det var massa folk som fortfarande gick runt i butiken och det var fortfarande folk som kom in i butiken, ska bli roligt och se hur det blir imorgon.

Folk frågar en hur man klarar av att jobba där och att dom tycker en.

Dagens tanke: Om du tycker så jävla synd om mig stå inte där och tjöta om de gå ut härifrån så blir de ju en mindre i butiken.

Så nog klagat, just nu sitter jag och tittar på Ace Ventura 2, den e fan skit bra, hahahah, och Daniel ligger o sover i soffan, mmm roligt sälskap.

Nej snart skall jag sova.

Ha det och god natt!

Inga kommentarer: