torsdag 16 oktober 2008

Skadad!

Jaa jobbar man så blir de förslitningar på kroppen, har fått så ont i min handled, tror jag bär för mycke kläder och häst täcken, inga lätta saker derekt, det var lite jobbigt att bära lådor idag.
Att man inte blir trött på folk ibland, det kommer 3 personer på rad och frågar samma fråga "vart är hundpåsarna?" Och jag svarar samma sak varje gång, "bakom dig!!". Öppna ögonen för fan!!

Dagens tanke: Har alla ögon i röven eller?, näää för då hade dom sett lådan och sluppit fråga mig.

Är ledig imorgon iallfall, då ska vi hem till mamma och pappa o äta tacos=), mm smarrigt (attans glömt o ringa henne idag o säga att vi kommer). Men så e de och jobba helgen, säg någon helg som jag inte jobbar.

Ska sova nu så jag orkar vara ledig imorgon =).

Hej på er alla!

Inga kommentarer: