tisdag 28 oktober 2008

Japp

Nu har ja ju glömt att skriva här på ett tag, kanske skall uppdattera er lite.

Ja hon som har hand om bygglovet har varit och tittat på tomten och talade om för oss att det var tur att vi ville ha de där för ungefär 50-60 meter bort så går gränsen för ett naturskyddsområde och då hade det blivit svårare att få byggtillstånd, inte omöjligt men svårt, men hon sa at det nog inte skulle vara någon fara, så dom skall ha möte den 6 November om det, så vi får vänta och sen skall grannarna få papper på det och så har dom 3 veckor på sig att klaga (vilket jag itne tror att dom kommer göra) och om dom inte gör det så är det ok.

Idag vaknade jag och hade så jäkla ont i min handled och tänkte nej nu får det vara bra så jag ringde till vårdcentralen och hon sa att jag skulle komma in så att doktorn fick kolla på den och kanske sjukskriva mig, men ja sa att de har jag inte råd med, men hon sa iallafall att jag skulle komma, så halv 4 fick jag en tid. Åkte hem till mamma och åt stekt fläsk med löksås, så jäkla gott!!. Åkte till tandläkaren 20 över 2 (inga håll), och sedan till doktorn, men ja hade itne så mycke och säga till om blev sjukskriven iallfall, så nu ska jag vara hemma till nästa tisdag, tråkigt, vad skall jag göra hemma hela dagarna själv, får nog hitta på något.

Sitter och väntar på att Daniel skall komma hem, han är och bowllar, tråkigt att vara själv.

P du kan inte hålla på att säga att de e något roligt och sen säga att du skall säga det om 2 dagar, 2 dagar e jätte länge ju, att man skall behöva vänta en massa, inte bra.

Ha de!!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi,, 1 dag kvar...