måndag 11 januari 2010

Surkärring på Friskis & Svettis

Var och tränade i fredags för första gången på ett par månader och då hade jag gömt avboka en tid i december som jag hade tänkte avboka men det glömde jag ju förståss av, så när jag drog kortet så stog det att ett fel har uppståt så jag gick till receptionen för att kolla vad det var för fel och det var ju för att jag hade missat at avboka förra gången så hon tog bara bort de och jag gick in och tränade.
Åkte och tränade idag igen och då står det på skärmen när jag dragit kortet att det var ett fel som hade uppståt och jag tänkte men vad fasen va e de nu då?
Så jag går till receptionen och frågar vad de e för fel nu då och hon säger att jag missat ett pass i fredags, men va F*A ja va ju där och tränade i fredags!!

Så frågade hon om jag drog kortet i fredags och jag sa att de stog att det blivit fel och att jag pratade med henne i receptionen, så frågade hon om jag drog kortet igen efter de, men nää de gjorde ja inte för de trodde jag att hon i receptionen gjorde åt mig när jag ändå va där, tänkte väl inte på de och hon sa inget till mig.

Och nu är det så att efter nyår så tar dom en avgift på 40 kr om man har missat ett pass, men ja sa till henne att ja tänker ju inte betala för ett pass som jag var på,
så hon säger att ja men du måte dra kortet så att du får ett kvitto
- men hur fasen ska jag kunna veta de om hon inte sa det till mig??
- Jaa men du skulle dragit koret, det står ju att du missade passet
- som sakt jag tänker inte betala 40 kr för ett passa som jag var på!!

Aaaa gud vad arg jag blev, vägrade betala och hon fick ge sig, jäkla surkärring!!

så jag gick och drog kortet och sen så gick jag in och tränade.

Daniel och jag var i stan och köpte arbetsbyxer till mig som jag skall ha när jag jobbar på grisgården som jag börjar jobba på onsdag. Vi var även inne i en tapet affär och tog med oss 3 stora pärmar hem med massa olika prover, men det finns ju såå mycket att välja mellan, blir helt tokig det är så mycket man skall välja.

/ Mari

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha jäkla tant!! stå på dig! bra!!!

jaa du det finns massa fina tapeter o välja på o de är så svårt med o välja!

hittat en fint till köket/matsalsdelen. hoppas den finns kvar när vi kommer in till stan o köper den nångång :P

Mari´s blogg sa...

Haha jaa!!

Ja har kollat på alla tapeter om o om igen och har kommit fram till att ja nog bara vill ha 1 utav alla dom tapeter som vi tog me oss hem! Men ja ska kolla et par gånger till o så får vi åka in til stan igen o kolla i fler böcker.

/ Mari