torsdag 11 december 2008

Kick off

Japp igår så var jag på Kick off med mina jobbarkompisar, de va riktigt roligt, vi satt på P P´s i Ullared och åt mat, jag åt en planka me fläskfilé, planka är alltid gått så ja tänkte de var ett säkert kort=), dom hade även en pizza som hetter Mari men ja kände inte för att äta det en gång till den dagen, jag hade redan varit med Åsa och Waren och hälsat på Linda i hennes nya hus och efter det så var vi hungriga och gick in på Campino och åt varsin Hawaii och det var riktigt gott.
Åkte sedan hem til Åsa och satta o pratade lite bara, har ju en hel del att ta igen ju. Efter det så fick jag ju åka hem för att göra mig iordning för att åka till Ullared.

Skall åka till vårdcentralen med handen idag igen, men de börjar bli bättre men det har ju ändå gått en månad och börjar bli väldigt trött på det. Så det ska nog bli bra.

Ja igår fick vi hem papper på att förhandsbeskedet var godkänt och de känns ju bra de, men det är fortfarande en lång väntan.

Ha det bra!

Inga kommentarer: