söndag 7 december 2008

Glömde säga!

ÅSA HAR KOMMIT HEM!!!
Ja min älskade vän har äntligen kommit hem, har inte sett henne på över ett år och det har varit väldigt jobbigt får jag ju säga, så nu är jag väldigt lycklig.

Jag och Daniel var på inflyttningsfest hos Hanna igår, väldigt roligt var det, gammla kompisar som man inte har träffat på ett tag och hon hade en väldigt fin lägenhet, men vi åkte hem halv 12 för Daniel har ont i ryggen och han orkade inte mer så vi åkte hem och sov istället, va ganska så bra för jag hade inte sovit speciellt mycke natten innan eftersom jag inte somnade fören efter halv 1 och skulle upp kvart över 4 för att jag skulle börja jobba kl 6, provade på och jobba igår för att se hur de gick, men jag har fortfarande ont i min hand så de gick väl sådär tycker jag, ska nog ringa till vårdcentralen imorgon så jag får träffa läkaren och se vad han säger.

Om 2 timmar ska vi gå ner till stan för att träffa Åsa och Warren, ska gå och fika på ströget om det har öppet idag, men får väl hoppas, annars får vi hitta på något annat.

Ha det bra alla!

Inga kommentarer: