lördag 1 maj 2010

Nu slipper du vänta mer Lotta

Nu lägger jag ut lite bilder så slipper du vänta mer :)
Är alderles för trött för att skriva massa saker idag, men här kommer lite bilder på vad vi har gjort sen jag kom hem från jobbet kl 18.00, det var ju så fint väder och då får man passa på att vara ute!
Jag slängde upp Tilde på Ida och gick en sväng, tog en bra stund innan jag fick ut henne ur hagen men dena gången var det inte baggens fel utan Ida som inte ville gå ut ur hagen, hpplöst, blev så frustrerad på henne, vi fick vara 3 pers för att få ut henne!


Min söta lilla Mi

Har fått 5 st svarta lamm och 2 utav dom var killar och dom är väldigt fina :)

Ralf !!


Här ligger dom på rad, har 19 st på samma ställe men det gick inte att få med alla på samma bild.

Mitt största lamm Ofelia, hon älskar att bli klappad, de e såå skönt :)

Baggen Lennart och hans älskade Ida!
/Mari

4 kommentarer:

Anonym sa...

hejsan så söta dom dina små lamm

kram Lena-Marie

anno 1929 sa...

Hej! Ralf är ju supersöt, fastnade för honom=)

Vilken lyx att få ha så många gulliga lamm, bara lite avundsjuk!
Ha en riktigt bra dag, vi syns nog på jobbet snart.
Kram Camilla

Anonym sa...

Hej Mari
Tycker att det var en väligt fin överskrift.Tyvärr blev jag sjuk när vi kom hem ,så jag har inte tittat på sidan innan idag.Väldigt söta lamm du har fått.Många kramar Lotta

Mari´s blogg sa...

Ja visst e dom finna!

Kollar ni lite närmare på bilden längst ner så ser man att baggen kissar, heheh tog 4 kort på dom o han gjorde de på alla kort!

Ja Ralf är helt underbar!

/ Mari