tisdag 8 december 2009

Kändisar på Ge-kås

Ja ibland är det en fördel att jobba på Ge-kås.
Kom in genom personal ingången 10 min i 11 igår på förmiddagen, hade lite brottom för jag hade glömt maten hemma och var tvungen att gå net till personal köp och ta ut penar så jag kunde köpa mat, då är det är kille som står där inne som hällsar på mig, känner igen honom men är inte riktigt säker på att det är den jag tror det är, så jag säget hej tillbaka, tittar en gång till på honom och är fortfarande osäker, tittar en gång till och tänker, nej vad skulle han göra på Ge-kås och tittar en gång till och hör honom prata och då är jag helt säker på att det är faktiskt han,
Fredrik i Philip och Fredrik, jaa de va han, haha var väldit glad över att ha sett honom, tycker dom är så jäkla bra.
Får reda på att Philip och Fredrik skulle vara där och signera sin bok.
När vi gick till matsalen så satt dom där vid det röda fiket och när vi gick ifrån maten så gick dom därifrån och vi gick om varandra, tycker att detta var en väldigt bra dag!
/Mari

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha rolig du är, ja läste de nånstans att de skulle komma till gekås för nåt, va de på gekås hemsida? deras blogg? hmm

filip o fredrik är roliga jaa! haha